ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Friday 4 March 2011

disaman

ASSALAMUALAIKUM

huu...malangnya pada 1PAGI,4MARCH2011
buat kali pertamanya aku telah DISAMAN dalam kawasan UTM

yezzzaaah...melayanglah RM25 untuk setiap kesalahan/offense~~

MENGAPA & BAGAIAMANA syaim KENA ?

ahem2...aku time tu bawaklah kereta sedap sedap...
after bawak jauh jauh...tapi lepas lalu je KDSE...

memang bukan rezeki aku la nampaknya after that...
kerana ada road block polis dalam UTM :p

MAKA AKU KENA TAHAN

sebab kereta aku takde stickerlah 
cuba usha kereta yang aku bawak tadi (:

*hebat tak?*

haaaaa,korang memang kena kenc**g dengan aku nampaknya.
hahahahahaha

aku bawak yang ini je lah...
*kereta sewa member*

huuulamak...student 1st year bawak kenderaan & tiada sticker

dah DUA (2) OFFENSE kena pulak tuu
bala.bala.bala
*aku minta simpati korang semua please*

haaa,ini dia contoh saman yang aku terima (:

*minggu depan aku bayar...estimated RM50*

haa...memang bukan aku sorang je kena saman,
RAMAI lagi student....international student pun kena tahan :p

anyhows,nasihat aku ialah...

PASTIKAN KENDERAAN ANDA ADA STICKER UTM & KOLEJ

sekian,terima kasih D:

HEBAT

5 comments:

Unknown said...

wahh lama dh xkene saman..
tp semua saman tu dilakukan oleh kwn2 yang meminjam..

polis2 kat utm tngah mencari mangsa sekarang..
lebih berhati2 ya..takut nanti kene lagi..
:P

Unknown said...

haha,betul tu~ (:
mcm ade polis ops jer baru2 nih.sgt2 tak safe bwk mlm2 :p

baru jeh buat rayuan pengurangan bayaran saman...
harap insyaAllah dpt dikurangkan rm50 tu ):

akubersamaCahya said...

rasa klu buat srat dpt kurangkan harganya ^^v. undang2 jalan raya ada dimana2.. UTM kan satu daerah jugakk hehehehe abc pun dah penah kena.. biasa la saman2 ni..hihihii

Unknown said...

hehehe,nak racing pun tak dpt..huhu..merata2 ade pak guard yang caring (:
*caring sampai bagi saman,niceee*

Nur Amira Ramli said...

Tahniah! haha