ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Sunday 13 March 2011

drive angry

ASSALAMUALAIKUM

seperti yang ternyata di atas,
"DRIVE ANGRY"

aku nak cer citer sikit pasal kesilapan aku sendiri kepada semua,
semoga ia sapat menjadi pengajaran kepada anda semua 
*please take note*

ahem ahem,for starters,

AKU TELAH MENJAHANAMKAN MOTOR BARU LAGENDA ROOMATE AKU
*accidentkannya dan menyebabkan allignment tayar depannya lari*
*yang bahagian lain,STILL SELAMAT...*
*tapi ade sikit part yang SMALL CALAR CALAR JELAS*

memang ternyata silap aku kerana aku dah la TIADA LESEN MOTOR
hanya KERETA sahaja yang ADA.
which makes me TOTALLY BERSALAH above all STATEMENTS
of course,pengalaman aku bawak motor memang sangat cetek,
macam NOOB!

kesian roomate aku.
memang celaka sangat kan aku ni?

sabar sangat sangat ye sahabatku
memang aku selalu membebankan engkau
sorry sangat sangat
aku dah cuba untuk jadi yang terbaik
tapi masih tidak cukup
jika engkau terbaca blog ini,simpan dalam hati taw (:


aku masih banyak lagi terhutang budi kat engkau doh
haha,niceeee~
aku mohon maaf jika tidak cukup aku post kat blog ini berbanding kata kata benar
 tapi ini yang aku hanya mampu sampaikan

*sangat emo pulak aku untuk post nih*
*sekali sekala kan?*

HEBAT

1 comment: