ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Sunday 10 April 2011

tired but the kerepek and mont blanc was worth it (:

ASSALAMUALAIKUM

syukur alhamdulillah kerana tugas pertama
pembelian kerepek (5kgx18paket) has been successfully bought
untuk GOP aku & rakan rakan

tapi yang pergi belinya aku dengan ....
*ops,sorry tak boleh state awak yer.nanti ada orang jealous*

lagi pun, hanya awak je tahu area area dekat batu pahat dan muar
maklumlah lagi lagi gudang/kilang kerepek tu kat area rumah awak :p
after dah purchase banyak sangat kerepek,
sumbat belakang bonet sampai penuh,
seat belakang penuh,

macam full house anak anak kerepek kat belakang
mak ayah kat depan
nak bawak anak gi jalan jalan makan angin
*ini hanyalah imaginasi karut dan gurauan semata mata*

walau bagaimanapun,
aku sangat syukur alhamdulliah
kerana telah akhirnya
membeli,
beg Mont Blanc original!
*di The Summit, Batu Pahat*

sytlo beb, ada gaya businessman
*ICU*

*front view*

*so many zips and pockets (:*

*the best part,you have a calculator! XD*

memang terbaeklah
aku sangat sangat seronok+gila+syok
*you name it*

because come on lah,
dah berbulan aku carik beg Mont Blanc macam ni,
bukan senang mau cari,
lagi anda ada duit ke mau beli?
haha,
ni la hasil simpanan aku
*source? business sikit sikit*

lepas ini, aku target nak beli full suit untuk awards PICC Jun 2011 nanti
estimated rm300+
oh well, kena usaha lebih nampaknya,
it wont be a problem,
aku believe aku boleh!

*eh,anda perasan tak yang aku langsung tak bold dalam post ini?*
memang lah,aku malas la nak bold,
better korang baca dari awal sampai habis entry ni
hahaha

terima kasih buat group GOP kerana bertungkus lumus
stay-up sampai pukul 3pagi nak habis bungkus dekat 700+ packets
tak lama lagi sedia untuk menjual di 8 kolej dalam UTM Skudai,JB
harga hanya RM1

support our effort (:

HEBAT!

6 comments:

Herda_Husna said...

pehhh. bg r aku pnjam beg kau tu jap. hehehe
eh kat ktr pun t korg jual jgk ke..?? hehehe

Unknown said...

haha,mana mana jua (:
mmg ade competition,tapi will work for it (:

ziera.jamil said...

sape je yg suke mkn krepek skunk,,
hahaa,,
pape pn,,beg 2,,very nice:)

Dear Yayah said...

waa...businessman yg bjaya yea .


BTW,lawa gile beg :)

Unknown said...

ziera : superbkan? jumpe anda di edata kd!

ainnur afiffah : yuzzaa (:

Nur Amira Ramli said...

haha. nanti ade org jeles? :)