ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Saturday 1 October 2011

Taman berhampiran Istana Besar Sultan Abu Bakar

ASSALAM & SALAM 1 MALAYSIA


setelah sekian lama aku sudah tak update di sini, maklumlah wifi di kolej sendiri terbantut. Tempoh masa upgrade cable wifi kepada 'optic cable' still in progress. Allahualam bila nak siap, yang penting aku redha if dapa tak dapat internet connection.

at least nafsu online terkawal, alhamdulillah

if dapat pun merasa online, tak lama. sekejap je, bagus tu. kurang online, banyak keluar. keluar dengan siapa? sangat obvious lah kan? usha sebelah kanan sidebar blog ini pun dah bulat-bulat gendut nampak. Agaknya?

try tanya Cahaya lah, jangan tanya lain dari yang lain terima kasih

banyak banyak keluar pun at least ade lah model yang sudi aku ambil kan gambar. aku bukannya nak kata batak dengan teman aku ni, tapi nak bermesra mengasah bakat fotografi dan juga, menghangatkan mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara kami. nak tengok tak hasilnya? pastikan mata anda telah dilebarkan seluas-luasnya, terima kasih.

meme sangat banyak gambar

venue : Taman berhampiran Istana Besar Sultan Abu Bakar, JB
masa : petang kot, hari tak ingat

photographer : Mohd Syafiq Naim
(dari s.n.photography)
ditaja Nikon D90
(cewah nak jugak, padahal tipu je)

model : Noor Amira
(model aku, jangan nak campur tangan)

sibuk membetulkan tudung (:

nak kata sweet boleh juga kan kawan-kawan?

saja nak cuba greyscale. nampak retro lah sikit

muka segan. hmmmmm

caaak, terkezuut tak??

pendek-pendek tinggi-tinggi. hot bersama keding

aku suka gambar ni, bagaikan seekor perantau

si hawa mencari si adam?

eh tetiba ada lah pula si adam ni? kacau line sungguh

tak elok mengganggu mereka, hayati permandangan okay

ini...(speechless)

hot...hot betul petang tu. haha

betul-betulkan skirt....erk?

lelaki caring, wanita ....???

siapa mengambil gambar siapa? heh

okay, apa jadi ni?

angin...hmmm.....aah...

itu aje, puas?

sekian, terimakasih

5 comments:

NadiRah said...

untunglah~ hahahha

Wadi AR said...

kan? untung la pegi jenjalan dgn makwe.

Chan said...

peeewitttt~

shafiqabdshukor said...

ala..
bukit serene kan..
hehehehe

shahsyaz said...

cantik gambar, :)