ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Saturday 3 December 2011

abah kata

hari ni aku pergi Low Yatt bersama abah nak beli converter lens camera tapi sayangnya, tak berjaya finding the right one. tapi at least dapat beli beg camera sudah. right after puas berjalan-jalan, lunch lah apa lagi.

tiba-tiba
(ke-jeng-jeng)

abah tanya pasal my current relationship. banyak ilmu baru aku belajar. mantap wa kata lu. abah kata

aku tweetkan mostly apa yang aku dengar. nice tuu
biasa dengan twitter bukan? read from below to top okay.



[exes bukan axes. typo di situ]

tweet last aku tu ape macam?
aku nak dengar kata-kata ayah aku

okbai

5 comments:

K said...

I follow ;p

Pha Is said...

abah sporting... hehehe

Unknown said...

@SK : silakan~

@pha : haha, sangat (:

NadiRah said...

leave your ex...
betol ckp abah syaimz.. heee....

Unknown said...

@nad : you are right (: