ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Thursday 10 March 2011

aku ditag

ASSALAMUALAIKUM

ahem ahem,post kali ni nak citer sikit psal aku ditag by 

*hungry monster,suka makan*

utk cer cerita pasal apejadah entah :p
it goes like this~

adakah anda rasa hot?
takdelah hot sangat...cuma hensem+bergaya jeh *perasan lebih*

upload wallpaper pc/lappy

story about the picture
gambar ni...senang citer aku nak bergaya lah.
nak letak as profile pic facebook :p
*nak pikat hati aweks laa,heheh*

kali terakhir anda makan ayam
aaah...semalam on Rabu 8/03/2011
makan Western Food kat Arked k9&k10,UTM Skudai
*niceeee*

lagu terakhir yang anda dengar
wow...yang tu aku tak beberapa ingat...
tapi yang surenya...aku dengar Asma ul-Husna

apa yang anda sedang lakukan selain menyelesaikan tag ini
oh,aku tengah bermessage2...and preparekan slide presentation titas...untuk BESOK!

selain nama sendiri,anda dipanggil apa?
syaimz

tag 8 blogger

siapakah no.1 anda tag?
haa,dia ini...dia ini...sangat NAI!
haha,sorie uzair~~
ko memang the best lah kalau aku nak buat...buat...aaahh

katakan sesuatu tentang no.5 yang anda tag
chill chill sudah :p

orang yang ke-3 ditag berhubungan dengan siapa
unknown,aku sendiri tak tahu

bagaimana dengan n0.4
haaa,dia ni...dia ni...agak special,
tak nak citer!

pesanan buat no.6
you can do it KOPERAL dinie!
 

kata-kata cinta buat no.2
jangan nakal nakal,play nice

adakah n0.7 &n0.8 mempunyai persamaan
mereka ni sporting kot
berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang di tag di n0.1
- klang boy
- dota freak/noob
- comitted dengan activity/event
- cute <3
- nai

persamaan antara lembu & kambing
binatang lah
perasaan ketika menjawab tag ni
banyak sangaaat

adakah anda tahu Rizman itu sengal
wth?

gay or les
im freaking straight

---------END---------

alhamdulillah~
siap~
no its your turn orang2 yang aku tag tadi :p
have patience and jawab lek lok~
niceee~~

HEBAT

No comments: