ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Friday 8 April 2011

aku terlupa sebab menangguh

ASSALAMUALAIKUM

oh-mai-god

aku teramat lupa about kerja+assignments yang aku perlu siapkan,
sebelum tibanya test test yang sederet+susah+brutal

terima kasih kepada uzair suhud
kerana secara tidak sengaja aku blogwalking ke blog+bilik ko,
baru aku teringat yang aku ADA kerja =_="

aduhai
walau bagaimanapun,
aku akan usahakan kesemuanya habis dan selesai pada malam ini juga!
pada malam JUMAAT ini juga!

material science individual assignment!
lukisan kejuruteraan individual project!
fluids final assignment!
proposal PC FAIR!

this is one cabaran yang sangat...owwww

apa apa pun,
semalam *khamis*
aku refresh kembali di edata JB *exclusive yaw*

di situ,aku gather balik semangat aku selepas 3minggu tidak turun
akibat test dan komitmen komitmen lain

terima kasih en.fadhli,en.amin dan en.rasyid
kerana sama sama kita telah plan satu solusi yang superb untuk group kita (:
HEBAT ALHAMDULILLAH!

tapi yang pentingnya,

MY NAME IS MOHD SYAFIQ NAIM BIN MOHD ZABIDI...I AM PATIENT AND UNDERSTANDING...I AM AMONG THE YOUNGEST SUCCESSFUL ENTREPRENEUR OF THE YEAR...I ACT AGGRESSIVELY TO ACHIEVE MY GOALS...I ENSURE MY GROUP ACHIEVE THEIR 
GOALS...I BELIEVE SPEED IS EVERYTHING!!

*check it out at my facebook (: *

HEBAT!

2 comments:

izni.nabilah said...

yosh!! hebat!

nur maisarah said...

woh. keje sy banyak juge. asek bertangguh. malas betol nak buat. -__-