ADVERTISEMENT / IKLAN

Friday, 1 April 2011

fokus pada blogwalking dan durian

ASSALAMUALAIKUM

haduish,ape dah jadi pulak hari ini
apa la entah aku buat hari ini =_="
melainkan pergi solat jumaat tu lain citer lah

turns out depan laptop,
BLOGWALKING

*betul giler caption dia*


*im no internet troll*


*aku bukan seperti gambar di atas atas ni okay!*


lagi satu,
aku insyaAllah bercadang nak makan DURIAN!
*niceeeee*

when?
TONIGHT!


*i love the beautiful colour and seductive smell!*


*damn,why do you have to be a KING??*
*if you where a QUEEN...i would....WOW~!*

*eh eh? ade warne merah???*
*in Sabah&Sarawak tak silap aku untuk durian extraordinary ini (:*

wow,SLURP~~
layan beb DURIAN!
nak aku postkan kat korang nak tak?
opps,no way! ONLY for me!
TERBAEK!

HEBAT

4 comments:

Ainnur Afiffah :) said...

sedapnye durian...T_T
nak jugak .sob..sob,..

syaimz said...

hehehe,durian KL jeh ade :P
kurang manes skit

blogtilldrop said...

aku suka duriannnn!!!

syaimz said...

mari buat durian group!
hahaha