ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Sunday 17 April 2011

i am back

ASSALAMUALAIKUM

alright peeps!
i am back!
back from the darkness of despair!

heck yeah!
refreshing!

every saturdays and sundays are considered the best days of my life?
why?? ask me lah why (:
syukur alhamdulillah kerana berpeluang dan masih berkekalan dalam kerjaya ini
walaupun banyak onak dan durinya dalam kerjaya ini,
tetapi pulangan dan kenikmatan persahabatannya sangat luarbiasa,
bayangkan mereka dari background yang sangat berbeza,
minat yang berbeza,
penyampaian berbeza,
but we all have one similar thing,
we want to become a MILLIONAIRE!

wow,sangat pelik!
mengapa nak jadi millionaire sangat?
bagaimana dengan amalan engkau yang kadang kala terumbang ambing itu?
tak ke engkau riak nanti?

jawapan aku :
alhamdulillah kawan aku mengingatkan aku mengenai amalanku,
terima kasih kerana mengingatkan aku,
aku doakan yang kita sama sama dapat meningkatkan ketakwaan dan keimanan kita kepada yang Maha Esa
semoga kita dapat menunaikan kewajipan kita kepadaNya
insyaAllah cita cita kita yang tersendiri dapat kita capai dengan jayanya
dengan izinNya, aku akan menjauhi diriku daripada sifat riak dan sombong
dan moga moga sifat ikhlas, murah hati, rendah diri dapat menguasai diriku

*aku tidak akan lupa mengenai amalan jariah*


*aku akan jadi millionaire yang beriman.insyaAllah*

dengan niat yang betul,
dengan cara yang betul,
insyaAllah dengan iziNya,
aku boleh jadi seorang millionaire yang berjaya,
dan berpegang kepada ajaranNya

walau bagaimanapun,
minta sangat sangat untuk jangan persoalkan amalanku,
sedangkan diri anda sendiri bagaimana?
sangat berbahaya menilai amalan dan keimanan seorang
if mengenai perkara lain mungkin boleh

i also have another dream,
a strong vision,
a superb matlamat
*i will become a very successful engineer (:*

dengan hasil dan pulangan yang hebat ini,
i will use it for the right way,
untuk orang lain (:
untuk mereka yang lebih layak (:

HEBAT

1 comment:

Aziera Jumat said...

YEARH! bersemangat semula :)