ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Monday 18 April 2011

out of the ordinary

ASSALAMUALAIKUM


sekali lagi aku membuat cubaan untuk kurangkan blogging
*habislah traffic aku!*

*epic face epic face epic face*

but don't worry lah,
sempena bulan exams yang bakal berlangsung starting 254th April 2011,
membuat aku sangat sibuk di depan BUKU
bukan muka buku ya (:

therefore,
aku akan usahakan dengan penuh usaha untuk achieve pointer >3.5 untuk sem ini (:
doakan aku ya para sahabat dan para blogger sekalian

*tak dapat nak achieve 4flat sebab carry mark rendah ):*


memang sah lagi tenyata jelas blog aku bakal bersawang
kalau aku bosan ke apa,
nanti aku blog la sikit sikit

jumpa lagi semua,

HEY-BAT!

4 comments:

izni.nabilah said...

bye bye. jumpa lagi. saya boleh tolong sapukan kalau dah bersawang.

Unknown said...

oh tak mengapalah,
blog sendiri tak nak sapu? :p

Unknown said...

gud luck exam..chaiyok chaiyokk..=)

Herda_Husna said...

haha. gud lak bro~ =)) doakan tok aku jugeeee ye