ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Thursday 28 April 2011

matematik kejuruteraan : aku tak faham engkau

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA 1 MALAYSIA


pada Jumaat,29th April ini aku bakal menduduki paper Mathematik Kejuruteraan.Tidaklah susah mana paper kali ini...JIKA aku dah study dan buat latihan yang secukupnya.MALANGNYA aku telah menghabiskan hampir 2HARI tengok pelbagai jenis movie,dari kanak-kanak seperti ASTROBOY sampai dewasa 18SX PIRANHA.

*dua-dua cerita best untuk ditonton*


"wow,banyaknya masa syaim!"
"oh well,you know me~"

hahaha,aku bukannya banyak betul masa bro dan kak sekalian.aku hanya meluangkan lebih masa pada movie,dan kurang pada persediaan untuk menduduki paper Matematik Kejuruteraan itu. Tidak mengapa,malam ini stay up sampai pepagi buta! Nak cover semua chapter punya pasal,salah aku juga kan nak study last-last minute.It is not a swell way for the method that i am using for my input and output learning. I should have prepared earlier right? You know students,mesti nak buat semua last minute. Its a trend or its in the genetics? Can't blame science but can blame diri sendiri je lah.


aku kadang-kadang stay up lewat malam sampai subuh,
bukan sebab apa...nak gi surau je...berjemaah lah doh.selagi kita sihat dan berkemampuan,
sunat muakkad pergi berjemaah
kalau tidur,memang sah-sah terlepas peluang indah itu
*aku bukannya bajet baik,dah lama tak mengimarakkan surau kolej10 itu*

Exams tetap exams.Belajar memang proses dalam kehidupan.Do or DIE je lah kan? Walau bagaimanapun,semoga berjaya kepada rakan-rakan,teman-teman,kawan-kawan,sahabat-sahabat,kucing-kucing dalam peperiksaan anda.Belajar untuk ilmu,bukan untuk degree.Niat kena betul kan?

p/s : aku ada misi baru.terima kasih semua.Alhamdulillah

1 comment:

aishareoils said...

same la..ni ha esok nk exam, pg ni bru reti nk bkak buku...nk cover sume chapter plak 2...huuu