ADVERTISEMENT / IKLAN

Wednesday, 15 June 2011

Aesya Zealous 2nd Giveaway

ASSALAMUALAIKUM WBT & SALAM 1 MALAYSIA


kalau ikutkan malam-malam macam gini aku sangatlah malas nak post entry baru, tapi sebabkan aku ditag oleh Retis Itik Nad untuk satu giveaway Aesya Zealous...CHALLENGE ACCEPTED!! LOL!!

*klik pada gambar untuk link ke penganjur giveaway contest ni*

aduhai, nak tag siapa ye?
sesiapa je lah :P

Domo Mega

beres

Nota Kaki Bigfoot : Eventhough aku ni lelaki, aku tetap nak menang necklace tu. Biar aku gantung dalam kete aku.haha

9 comments:

Domo Mega said...

trimas ^_^...nak join gak la...kui3

Freaky said...

hehe nasib baik tak tag aku. wuahaha aku x suka kene tag

syaimz said...

@domo mega : haha,niceee (:

@freaky : aku dah nak tag ko,tapi teringat entry ko yang seblum ni yang ko tak suke ditag.haha

Domo Mega said...

kui3...^_^

syaimz said...

@domo mega : dah buat eh ? (:

AesyaZealous said...

wahh..lelaki join GA!! hehehe thanks join.moga bertuahhh!!

syaimz said...

@aesyazealous : haha,no prob.nak menang gak giveaway tu :P

CikNyz said...

tq sudi tag ....rajin bebenor awak join giveaway ek..

syaimz said...

@ciknyz : haha,saya nekad nak menang!