ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Friday 17 June 2011

jantan sangat ke?

ASSALAMUALAIKUM WBT & SALAM 1 MALAYSIA


ada satu video yang aku jumpa kat EpicFail.com. Aku tengok lah video tu sampai habis. Ternyata selapas video tu,

AKU TERNGANGA LUAS

sebab

THIS IS MIND WRAPPING EFFIN GILA

memang susah diterima akal
video nya? kat bawah ni






GAY ke? Aku keliru dengan Arabs ni...kot...
sumpah takut aku...
*aku bukan gay. aku okay*

siapa mamat yang menjengkelkan tu?
 entah, aku rasa OMER TOBI kot nama dia

or check kat SINI di facebook group mereka

Alahai serius keliru aku dengan dunia sekarang. Gay sini, Gay sana, Les merata-rata...tolong stay straight boleh? Yang dah straight pulak, jangan nak buat maksiat memanjang. Insaf terus mengikut sequence and slowly ke pengkal jalan. Aku pun pernah buat jahat, and aku dah insaf.

There's still time to make a big change in your life
Didn't you know?

Nota Kaki Bigfoot : Harap-harap aku tak offend sesiapa dalam entry ni. Maaf

15 comments:

Remy said...

xde pon video...huhu

Unknown said...

kena tekan kat 'nak tahu lagi' keluar lah kang full entry sekali dgn video :P

peNulis SeNjA said...

hahahahaa gile

K said...

berat2

. said...

err , blur ..

tp , GI-LA laa !!

Unknown said...

@wan mohd salim : saangaat dowww brooo

@sergeant keroro : otak aku terbeku

@nawal addina : haha.accepted :p

Sunah Sakura said...

dunia akhir zaman... takut nak tengok video tu, tak play pun... huhuhu... moga kita semua dijauhkan dari perkara2 mungkar...ameen..

kotak bulat said...

haaaa... adoiyai.. da tgk..
reaksi pertama.. 'Haa??'

Firdaus Life said...

aku tak gay jadi aku x nak tgk video gay. hahaha

Anonymous said...

lps tgk je video tu, perasaan seram dtg menjelma...lwk pun ada sbb asyik kene hantuk...wahaha...pape pon...mmg saya amat geli dgn golongan gay ni...fikiran diorg amat songsang...dlm Islam mmg dh nyata x blh bercinta sesama jantina tp diorg yg cri nahas...akhirnya...kalau org laen tanya...kenapa buat hubungan terkutuk mcm tu...mesti ada alasan yg x blh diterima akal...ish3...kalau buat mcm tu...smpai bilalah umat Islam nk berkembang maju =_="

Unknown said...

haha. no komen. tp, gtal gk nk komen. :P

Unknown said...

@sunah sakura : nak taw spoiler dia? haaa....tapi serius menggelikan video tu

@kotak bulat : rasa macam nak buat video sendiri pulak...haha

@freaky : hahaha,memang terbaeklah statement ko.hahhaha

@domo mega : yeaaaaahhh,panjang+mantap.impressive.haha

@sangat setia : ni komen paling mantap pernah aku baca.haha

Anonymous said...

syaim sdg mnipu.. dia sbnrnya gay gile kot

Unknown said...

@anon : tak elok label orang gay.

Anonymous said...

israel, yahudi