ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Friday 3 June 2011

pakej barang panas

ASSALAMUALAIKUM WBT & SALAM 1 MALAYSIA


yes finally! 22May-3June 2011 aku menunggu, kini telah pun tiba pakej barang panas tu di kolej aku! *berapa kali aku ulang alik check dah sampai ke belum pakej Pos Laju tu*

tahap kegembiraan : EKSTREME!!
*dengan muka baru bangun tido*

*pakej ini je pun*

APA DI DALAMNYA???

 Item #: YJ11051915
la
.
.
.
.
apa tu?
.
.
.
.
.
 HOK NI LAH!
*berbaloi tunggu 11hari*


BAJET MODELLING TIME
*tiada aksi lucah disini*

NICE TAK JANTAN  AWEKS ?
*niat di hati hanya nak dapat pandangan korang je*

InsyaAllah, next week mungkin aku nak order lagi lah. Semart dow! Next one, sweater lagi kot...or...haha, mana boleh bagitau.

SEKARANG NAK BUAT APE YE??

keluar dengan member,
dating ke...
asalkan nak photography sikit sweater baru ni

Nota Kaki Bigfoot : First time buat order. Kedai dia dekat je. Kat Damansara Perdana, area The Curve, Mutiara Damansara je pun


 


5 comments:

K said...

hahaha. belanja lah aku satu. XD

aishareoils said...

lawo nyahh..i like...haha...nice,oder la 2, 3 or 4..pas2 wt GA..kompem ak join..hoho

Unknown said...

@sergeant keroro : haha, hei! order sendiri lah! haha

@ecah ecot : haha, order pun utk para jantan-jantan :P

izni.nabilah said...

sweater korea.. oooih, hensemnya anak pn.saliza niey..

Unknown said...

@izni.nabilah : gi order lah pakaian korea sendiri.trolol...