ADVERTISEMENT / IKLAN

Friday, 3 June 2011

bibir itik original vs pirated

ASSALAMUALAIKUM WBT & SALAM 1 MALAYSIA


sentuh sikit bibir sendiri. syukur tak dengan anugerah yang telah dikurniakan pada engkau tu? mestilah bersyukur bukan? tapi still ade orang yang NAK SANGAT-SANGAT memiliki BIBIR ITIK

MENGAPA?

"saya nak bibir macam Angelina Jolie"

Angelina Jolie's Lips
*sexy lips tak?*

CARANYA?

easy, BOTOKS!
*botox dalam kamus dewan bahasa syaimz*

*rasa cun ke suntik botoks?*

*still rase cun tak lepas kena BOTOKS ?*

minta sangat-sangat,
JANGAN SUNTIK BOTOKS

nanti hilang cun

BUAT GAYA BIBIR ITIK

pun dah cukup okay

*cute tak? cun tak? tahu tak siapa dia ni? bakal isteri aku bhai*

BE ORIGINAL

BE SAFE

PLAY SAFE

Nota Kaki Bigfoot : Tak perlu mengubah fizikal diri dengan teknologi kini, bersyukur dengan apa yang dimiliki. Your creation has its own definition.

4 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

haha~ bibir botox tu takleh blah..

syaimz said...

@khumaera ismail aka habibi hamid : stay original.selamat sikit.hahaha...mmg effect sampai tua kan kalau suntik botoks

ZORA said...

bibir pon nak botok2...
pic botok yg fail 2 geli kot..hahaha

syaimz said...

@zora : haha,mmg geli lah kot.
suntik sikit bagi kira okay lah,ni suntik banyak2 macam kena patuk ular je.