ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Sunday 6 November 2011

aku disembelih

ASSALAM & SALAM 1 MALAYSIA


aku tak sangka aku akan disembelih pada hari ini,
aku tak sangka aku boleh dimasak buat sup tulang & gearbox
aku tak sangka aku ada ramai supportive friends yang nak makan aku
aku tak sangka aku ni ada rupa lembu siap dengan tanduk

mana satu lembu? dua-dua bertanduk, dua-dua sama kaler, dua-dua nak sedap


nasib aku masih hidup lagi,
rupa-rupanya orang makhluk lain yang disembelih pada pagi Raya AidilAdha

Selamat Hari Raya AidilAdha
(doakan anda terselamat pada the next Raya Korban)

pesanan untuk yang tersayang
jaga berat badan anda
lahaplah macam manusia, bukan macam binatang
kesian aku tengok
haha

4 comments:

K said...

ceit, komen aku xmasuk printscreen :p

Nur Amira Ramli said...

sape yg tersayang tuuuu? :)

uncle gedek said...

pakai la baju kaler merah.... ada bran...?

Sya_Merpati Putih 88 said...

sedih jer muka lembu tue..kesian pulak..huhuhu..


~selamat hari raya adil adha..=)