ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Wednesday 6 April 2011

internet gedik + kerja bertangguh

ASSALAMUALAIKUM

adui adui adui adui adui...
minggu ini sangat sangat membusy kan @_@
aku memang dalam keadaan dikerja matlamat

kadang kadang nak update blog pun susah...
sebab INTERNET UTM sseloowwwgghhh
*slow beb*

yes 4G aku ape citer?
*opps,belum topup (:*

nak
dapat DEAN'S LIST untuk sem ini
dapat TOP MAHASISWA EDATA JB
dapat gi UK for Global Outreach Programme
dapat powerkan Kelab IT kolej 10

haduish...pening kepala doh!
tapi tidak mengapa,
this is MY SACRIFICE!

i BELIEVE dengan apa yang aku perjuangkan
*memang banyak dugaan dan cabaran*

insyaAllah, dengan usaha dan doa aku,
I WILL ACHIEVE MY DREAMS AND DESIRES!

P/S
sorry entry kali ini,
if boring :p
aku sengaja membusykan diri

HEBAT!

4 comments:

Dear Yayah said...

wish u all the best .chayok ^^

Unknown said...

thanks (:

Cik Su Life Cycle said...

Yes 4G tu bagus ke

Unknown said...

haha (:
we pay as we use lah,
dy gune macam kredit

if nak pakej,
rm68 sebulan
quota 3.5GB
100free sms
100free call to all networks