ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Saturday 30 April 2011

My Life’s Story Blog First Giveaway

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA 1MALAYSIA

Hari ini sudah tiga kali aku melibatkkan diri dalam satu lagi giveaway contest and this time is by mynameismy...dan aku ini telah ditag oleh si itik kuning,nad nad nad! *aghh,banyaknya ditag! tapi suke je.haha* Alright-alright,now its time to finish of this segment and win myself in this spectacular GIVEAWAY CONTEST! *don't forget to check out all the requirements for this giveaway contest!*

*tu dia mynameismy*

     Alright! Nak mengagung-agungkan penganjur contest ini! *mana boleeh!* Tapi cool lah header baru ini! Ibarat...ibarat...ibarat...hahaha...maaflah kerana aku tidaknya hebat dalam menulis hasil penulisan superb seperti William Shakespear! or mempunyai suara yang nyaring seperti Justin Bieber! *ewww,taknak! aku geli dengan budak seekor itu! pubertyboy!* but hey hey,nice blog! I've gotta say,it might inspire me! habislah,terasa pula sumber inspirasi aku kang.Penat nak melayan kerenahnya nanti! *jangan marah!* Nak tahu tak details pasal blog cik mynameismy? Its pink,covered by two strips of green line. Dalam blog? Nice,well-organised,superb,outstanding.Mengalahkan blog aku yang hebatz ini *opps,terpuji blog sendiri.haha*

*haha,ewww~~*

okay settled!
Tag pula mereka dua ekor ini!

P/S : saya kena menang ini contest!

4 comments:

NadiRah said...

katak kuning????

Unknown said...

bg url entry ni bkn url belog hoke..;D

xpe my copy sndri url ni..0_O

Unknown said...

@nad : silap taip ke? tak perasan! hahahaha

@mynameismy : oppss? ingat dah letak dah :p

Unknown said...

Entry anda sedang diadili.0_o