ADVERTISEMENT / IKLAN

Pages

Saturday 18 June 2011

tanglung hijau

ASSALAMUALAIKUM WBT & SALAM 1 MALAYSIA


Selamat pagi! APA? tanglung hijau? Takkan tak faham Melayu semua? haha, ini aku google translate dari Green Lantern. Yes, aku dah tengok dah movie tu. Aku tengok pukul 12.55am,Sabtu 18.06.2011 kat MBO Cinema di Giant Taman U, Skudai. Saje tengok lambat-lambat sebab nak tengok Maharaja Lawak Semi-Finals dulu. Minggu ni kurang lah lawak dia berbanding dengan last week. Yang paling penting Jozan the best! haha...

Back to topic,
TANGLUNG HIJAU?


my Rating :
4/5

love the special effects, green aura beb!
story line like all other superheroes story lines, saving the Earth from destruction
other Green Lanterns? No team-ups. Just for show. Disappointed with that
Cool Green Lantern suit? Love the suit.



tapi overall boleh tahan lah, kalau korang ni Action Junkie, this is not your kind of movie.
Stick with Fast 5. The best action one for 2011 so far.

Nota Kaki Bigfoot : Terbangun awal pada pagi sabtu. Sumpah rasa pelik. Nak giler pun ada. Tetiba mak aku chatting dengan aku kat facebook. Power tak motherly love dia? haha, sayang mama & sayang papa. Good morning peeps!

12 comments:

farahin nasir said...

ingatkan tanglung apakah td.. tertipu sikit dengan tajuk... hahaha..
:)

LUKIMIA ATAU BARAH OTAK?

Unknown said...

tanglung hijau ni sejenis cawan yang covered dengan lumut.haha

*aku tipu ni*

Sunah Sakura said...

sepah la best!

Anonymous said...

ceh....tajuk lain...isi laen...hihi...^_^

jozan is the very2 best...zizan oghang tranung...saye pun...so sokonglah ganu nelang....hihi ^_^

Gary Asip said...

wuih.... fast 5 aq blum tengok lagi... huhu~

diya said...

sekali tgok poster kat atas hero nya macam hitrik roshan *tak reti eja*

-.-'

Eichikatsu said...

Itu tanglung hijau ko upenye bro..wkakaka..so,best x cite nye? ke xmen lg best?

K said...

semua aku tak tengok lagi, haha XD

Nur Syazana Mohammed Sani said...

morning ^^ ,.

*zana perlu kan pertolongan ,. click sini ,.
http://syazanasani88.blogspot.com/2011/06/mohon-kerjasame-blogger-sekalian.html

. said...

grr , sengal jeah dia nie :P

hahaha , aku tak tngok -.-

Firdaus Life said...

aku jenis yang suka action.. tapi green lantern banyak x yang action?

Unknown said...

@sunah sakura : semua orang ade citarasa tersendiri.haha

@domo mega : haha,support negeri sendiri ke?? haha,boleh2 (:

@gary : cepat lah tgk broo

@diya : lebih kurang eh? haha

@echikatsu : kureeeng best.aku expect the best.kurang action sgt.

@sergeant keroro : takyah tgk! tunggu boleh download kat 10laman web yang diblock! haha

@nur syazana : oh,okaay~

@nawal addina : haha,tengok2!

@freaky : haha,kurang2.