ADVERTISEMENT / IKLAN

Thursday, 21 July 2011

how to arts | for girls guide

ASSALAM & SALAM 1 MALAYSIA

sape kata perempuan ini tidak artistic langsung? mereka ni sangat creative sebenarnya. taraf creativity mereka mengalahkan jantan-jantan seperti aku yang superapekejadahkreatifbontotku. tapi aku respect dengan cara perempuan membuktikan dirinya dengan menampilkan ohgileartistic dalam dirinya. how exactly? baca sikit comic strip yang aku jumpa ni.


source : tumblr gua

oh deng,
you ARTED oh perempuan geniuscuncreative
memang berkebolehan masuk pertandingan akademik awek syaim
*desperatenya aku*

Nota Kaki Bigfoot : tolong jangan mengasari jantan seperti aku ni. aku dah cukup kasar dah. jatuh air muka aku kalau kena tibai perempuan. haha.

18 comments:

cik pieja hut said...

dah lame tak bukak tumblr . saye tak akan mengasari awak.haha

syaimz said...

@pieja : haha, sangat sweet (:

sergeant keroro said...

haha XD

sumpah sengal :P

syaimz said...

@sergeant keroro : doakan Neko-chan tak FALCON PUNCH ko nanti. haha

cik pieja hut said...

syaimz : sweet kan ? malu lah..ahha

syaimz said...

@pieja : haha. tak perlu nak malu-malu. haha.

cik pieja hut said...

syaimz : malu lah..mcm gedik je..

NURUL NADIAH MAMAT said...

memang ganas la kalo perempuan tumbuk lelaki smpai kuar darah...ahaha...

syaimz said...

@pieja : oh ye ke ade gedik? haha. tarik balik lah.

cik pieja hut said...

syaimz : ok ok. tarik balik.

Luqeem™ said...

haha..style!..

sdap je kne plempang..

Freaky said...

pertandingan akademik awek syaimz ? walla ape syarat2nya :D

NadiRah said...

-..-

syaimz said...

@pieja : harap2 takde terasa.haha

@luqeem : thanks wooo. ko pernah kena ke? haha. aku belum lagi

@freaky : aku buat entry pasal tu lah nanti!

@nad : ape tu muka? siapa ade lubang hidung dua bijik. haha

fatin syahirah :) said...

ohh. nasib baik saya ayu :) muahahahaha <-- opss tergelak jantan -.-

Dzarief Zuhdi said...

that my dream girl... lol

syaimz said...

@fatin : haha...gelak jantan?? hilanglah ayu ko fatin

@dzarief : haha. suke kan kan?

GaRy™ said...

hahahaha... ganas giler macam awek aq~.. XP